معرفی

فروش عمده گل و گیاه تهران

سرو شیراز

فروش عمده گل و گیاه تهران : بهترین مرکز فروش در شهر گل و گیاه هاشم پور 

آیا به دنبال یک مرکز فروش عمده گل و گیاه با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب هستید؟ ما به شما خوش‌آمد می‌گوییم به فروشگاه بزرگ ما، جایی که عشق به طبیعت و زیبایی در کنار هم جمع شده‌اند تا بهترین‌ها را به شما ارائه دهند.

چگونه سفارش دهید؟

سفارش از مرکز فروش عمده گل و گیاه ما بسیار ساده است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ما محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

رضایت مشتریان ما

رضایت مشتریان اولویت اصلی ماست. بازخوردهای مثبت و نظرات مشتریان قدیمی ما گواهی بر تعهد ما به ارائه بهترین خدمات و محصولات است. اعتماد شما به ما، سرمایه ارزشمندی است که برای حفظ آن نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

 

 

 

 


چرا خرید از تولیدی گل و گیاه هاشم پور یاس؟

  1. تنوع بی‌نظیر: ما در مرکز فروش خود مجموعه‌ای گسترده از انواع گل‌ها و گیاهان را ارائه می‌دهیم. از گیاه های زینتی گرفته تا گیاهان آپارتمانی،درختچه و درخت، گل های فصلی، پیچ های زینتی، سوزنی برگان، نهال و … هر آنچه که به آن نیاز دارید را می‌توانید در وب سایت تولیدی گل و گیاه هاشم پور یاس پیدا کنید.
  2.  کیفیت بالا: تمامی گل‌ها و گیاهان ما با دقت و مراقبت ویژه‌ای پرورش داده می‌شوند. ما به کیفیت محصولات خود افتخار می‌کنیم و مطمئن هستیم که شما نیز از خرید خود راضی خواهید بود.
  3.  قیمت‌های رقابتی: به عنوان یک مرکز فروش عمده، ما توانسته‌ایم قیمت‌های بسیار رقابتی و مناسبی را به شما ارائه دهیم. با خرید از ما، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
  4.  خدمات مشاوره‌ای: تیم متخصص ما همیشه آماده است تا به شما در انتخاب بهترین گل و گیاه بر اساس نیازها و شرایط محیطی شما کمک کند. همچنین ما می‌توانیم به شما نکات مراقبتی و پرورشی لازم را ارائه دهیم.
  5.  ارسال سریع و مطمئن: با سیستم ارسال پیشرفته ما، محصولات شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به دست شما خواهد رسید. ما تضمین می‌کنیم که گل‌ها و گیاهان در شرایط ایده‌آل به شما تحویل داده شوند.

 

 

مرکز فروش عمده گل و گیاه هاشم پور یاس: زیبایی و طراوت در دسترس شما

اگر به دنبال بهترین و مطمئن‌ترین مرکز فروش عمده گل و گیاه تهران هستید، انتخاب شما می‌تواند ما را به عنوان مقصد نهایی‌تان قرار دهد. مرکز فروش عمده گل و گیاه تهران ما با سال‌ها تجربه و تخصص در این حوزه، آماده ارائه خدماتی بی‌نظیر به شما عزیزان است.

چرا مرکز فروش عمده گل و گیاه ما؟


درباره ما: مجتمع تولیدی گل و گیاه هاشم پور-یاس

ما با سال‌ها تجربه در زمینه پرورش و فروش گل و گیاه، توانسته‌ایم اعتماد مشتریان زیادی را به دست آوریم. هدف ما ایجاد فضایی سبز و زیبا در کنار شماست و به همین دلیل همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.مجتمع تولیدی گل و گیاه هاشم پور-یاس اولین و قدیمی ترین تولید کنندۀ بزرگ سوزنی برگان و گل و گیاه زینتی فضای باز در استان البرز می باشد که تحت نظر وزارت جهاد کشاورزی درسال ۱۳۴۷ تأسیس شده است و دارای ۳ واحد تولیدی در استان البرز (گرمدره) ، هشتگرد و پاکدشت می باشد.و بخصوص سطح زیر کشت بیش از ۵ هکتار می باشد.شعب استان گیلان و مازندران بزودی افتتاح خواهد شد
این مجتمع آمادگی همکاری و مشارکت با تمامی سازمانها و ارگان های دولتی از جمله شهرداری های کل کشور را اعلام می نماید. (همکاری با بیش از ۲۵۰ شهرداری در سراسر کشور ، افتخار همکاری با کشورهای همسایه و آسیای میانه) همچنین لازم به ذکر است در زمینه تولید انواع گل و گیاه زینتی فضای باز باکیفیترین محصولات رابا مناسبترین قیمت را در اختیار تمامی عموم قرار داده است و همچنین با علم؛تجربه ، فنون و تکنیک روز و مدرن خود همراه با مهندسین و کارشناسان مجرب و حرفه ای با تجربه در زمینه طراحی و اجرای فضای سبز و مبلمان فضای سبز شهری فعالیت بسیار چشمگیر و شگفت انگیز داشته است


تماس با ما: مجتمع تولیدی گل و گیاه هاشم پور-یاس

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات ما، می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید. همچنین ما در شبکه‌های اجتماعی فعال هستیم و شما می‌توانید جدیدترین محصولات ویژه ما را در آنجا مشاهده کنید.

وب‌سایت: (https://hashempoor-yas.ir/)
تلفن مدیریت: 09124676899
آدرس:کرج گرمدره کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص انتهای خیابان سعادتیه نبش کوچه اسفند پلاک ۲۹

شبکه‌های اجتماعی:
– اینستاگرام: [Hashempoor.yas]
– واتساپ: [Whatsapp]

منتظر دیدار شما در فروشگاه بزرگ ما هستیم!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *