سرو

نهال سرو نقره ای

نهال سرو نقره ای

سرو نقره ای از جمله درخت هایی است که همانند سایر درختان کاج مقاومت بالاییی دارد که به منظور تهیه آن در کرج یا تهران یا تمام نقاط ایران  میتوانید از طریق سایت تولیدی گل  گیاه هاشم پور یاس  سرو نقره ای در کرج اقدام کنید.

 

نهال سرو نقره ای

 

ویژگی های نهال سرو نقره ای

سرو نقره ای یا همان کاج نقره ای گیاهی است که زادگاه آن به آمریکا برمیگردد و به هوای گرم و خشک مقاوم است.
سرو نقره ای درختی است که در بیشتر روزهای سال سبز است و دارای ظاهری مخروطی شکل و تخم مرغی شکل است که به سرعت رشد میکند و طول زیادی دارد.

از آنجا که سرو نقره ای گیاهی طویل و بزرگ است و بسیار مقاوم آب و هوای خشک و گرم در بیشتر مناطق کشت میشود و علاوه بر تزیین بخشیدن به خیابان ها برای پوشش بصری و باد شکن مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

 

نکاتی که در رابطه سرو نقره ای باید بدانید

به طور کلی درختان و گیاهان در دسته کاج ها یا سروها درختانی هستند که برای تزئئین بسیاری مکان ها استفاده میشود و مقاومت بالایی نسبت به و هوای خیلی سرد یا هوای گرم و خشک و یا خاکی که خیلی مرغوب نباشد دارند.
سرو نقره ای نیز از دسته درختان تزئینی با مقاومت بالایی میباشد اما برای نگهداری و سالم ماندن حتی درختانی با مقاومت بالا مثل سرو نقره ای نیز باید یکسری نکات را بدانیم که به شرح زیر میباشد:

نیاز به نور سرو نقره ای:آفتابی-نیمه سایه
نیاز به آب سرو نقره ای:آب کم
مقاومتهای اکولوژیک:مقاوم به گرما و کم آبی
وضیعیت سازگاری سرو نقره ای با شرایط محیطی مختلف:خوب
خاک مناسب سرو نقره ای:خاک شنی و رس و لوم
فصل های نمایان شدن زیبایی سرو نقره ای:همه فصول سال
کاربرد سرو نقره ای:پارکها-جاده ها-میان بزرگراهها-باغچه منازل

 

تکثیر سرو نقره ای:

تکثیر سرو نقره ای با دانه، در اسفند ماه و یا قلمه در خاک شنی، در شهریور ماه و در گلخانه صورت می‌گیرد.سرو نقره ای در سن ‪ ۱۰‬سالگی شروع به تولید مخروط و تخم می‌کند و دوره تخم‌بندی آن تقریبا همه ساله‌است. قوه نامیه تخم‌ها ضعیف بوده ولی دوام حیاتی آنها بین ۴-۱ سال است. از آنجایی‌که تقریباً تخم‌ها فاقد قوه نامیه هستند این مسئله باید در میزان تخم مصرفی درواحد سطح در هنگام کاشت مورد توجه قرار گیرد. میوه‌ها را از قسمت خارجی تاج جمع آوری می‌کنند. بهتر است که میوه‌ها را پس از چیدن برای حدود ۲ ماه در محیطی با دمای معتدل نگهدای نمود.

 

آفات سرو نقره ای:

پوره شپشک-کنه تارعنکبوتی …که با سموم کنفیدور+روغن ولک در زمستان ویا دورسبان با صابون حشره کش در تابستان وبرای افت کنه سمپاشی با سم نئورون 1درهزار میتوان استفاده کرد که قابل ذکر است تمامی موارد سمپاشی قابل جایگزین در موارد خانگی میباشد به طور مثال میتوان از محلول ریکا 2 درهزار با اب برای از بین بردن افت کنه وکنترل شپشک تا حد زیادی استفاده کرد که اثر زیست محیطی مضرری در خانه هم به جا نمی گذارد.

 

عرضه سرو نقره ای در کرج با مناسب ترین قیمت

کرج از جمله شهرهایی است که آب و هوای گرم دارد و در این شهر باید درختانی کاشته شود که مناسب با این هوای گرم باشد که یکی از درختان تزیینی که به هوای گرم مقاوم است سرو نقره ای است.

برای کاشت سرو نقره ای در کرج باید علاوه بر اینکه نکات نگهداری و کاشت آن را رعایت کنید,لازم است که نهال های درختچه های آن را نیزتهیه کنید.
ما همواره در تلاش بودیم و هستیم که سرو نقره ای که درختی پر کاربرد و تزیینی است را با مناسب ترین قیمت در کرج به شهروندان عزیز عرضه کنیم.
همچنین ما در این مجموعه این تضمین را به مشتریان و شهروندان کرجی میدهیم که درختچه های سالم سرو نقره ای را عرضه میکنیم.

 

مجتمع تولیدی هاشم پور یاس

 

مجتمع تولیدی هاشم پور یاس با داشتن بیش از هزاران نهال،بذر گیاهان در خدمت شما عزیزان می باشد جهت ارتباط مستقیم میتوانید از منوی بغل مستقیما با مدیریت در اتباط باشید در واتساپ یا تماس مستقیم برقرار کنید محصول شما از طریق تجهیزات کاملی که در تولیدی هاشم پور یاس قرار گرفته است در اسرع وقت ارسال خواهد شد کاج تهران همه روزه ارسال نهال به سراسر کشور دارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *